vineri, 12 martie 2010

Stres.

Mi-e rau, ma doare capul si sunt terminata.
Va suna cunoscut?
Asta simt acum, dupa o saptamana pe care as putea sa o numesc nu foarte grea, ci doar grea.
Dupa testele din ultimele trei zile la romana, matematica si fizica ma declar terminata! Sa nu mai punem la socoteala si lectiile la geografie pe care pot spune ca le-am tocit ca niciodata. Poate penru ca vreau sa-i dovedesc profesoarei ca nu s-a inselat cand a decis sa nu-mi treaca 8'ul ala...
Nu stiu cum se face, dar mereu vineri, la inceput de weekend sunt increzatoare ca voi dormi mult, voi sta degeaba, ma voi relaxa, voi vedea un film bun si voi citi ceva... Insa, luni sunt mai obosita decat vineri. De ce? Pentru ca ori ma trezesc sambata prea devreme sa plec la cumparaturi, ori merg pe la vreun film sau pe undeva cu niste colegi, ori scriu tot weekendul pentru la scoala, ori cine stie ce mai gasesc de facut... :))
Nu pot spune ca vreau vacanta. Doar sa nu mai dam atatea teste :)).
M-am saturat pana peste cap si toata lumea imi zice ca mai 2-3 luni si gata, dar...
Cand mai prind si eu o ora de liniste parca plutesc... Cum era azi la religie... Aproape dormeam in banca aia...
Nu ma plang. Recunosc ca altii fac mai multe ca mine si parca tot mai au putere sa mai faca inca ceva, si inca ceva...
Da, recunosc ca as fi rezistat sa mai dau un test si luni, si marti.. Doar ca m-am saturat...
Poate revin mai tarziu cu inca un articol ca in seara asta nu prea am ce face... Cred... :D

2 comentarii: