sâmbătă, 20 martie 2010

Fetele cu ghiozdane au fost in parc :)

Astazi am iesit in parc cu rolele cu cateva colege ( Valy, Gaby, Nicoleta si Ionela) :D.
A fost foarte frumos maaa.
Chiar mi-a placut :)).
Ne-am plimbat multtt si am fost la cofetarie :x.
Placinta aia a fost prea delicioasa. :))
Si un baiat a vrut sa strige dupa una dintre noi si a zis ceva de genul " psss... fata cu ghiozdan..." si noi aveam toate ghiozdane :)). Ehh... trecand peste acest "episod" alti baieti vorbeau de noi si ziceau ca venim de la scoala. Lol... Baieti... ganditi-va si voi inainteee : E SAMATA!!!. :))
Am comentat cu Gaby toate tinutele oamenilor din parc si am ras de tot ce am apucat.
Ionela a adunat toti cainii dupa noi:)). Specific ei :x.
Era sa murim si de sete... Ni se terminasera "proviziile" de apa :)).
Si a fost asa frumos afara :).
Si acum ma dor putin picioarele:)).
Trece.
Chiar mi-a placut mult :>.
As vrea sa mergem mereu asa. E prea frumos si chiar e pacat... Ca mai sunt 3 luni si gata... Oricum as vrea sa iesim in fiecare weekend:x. O zi iesim, o zi facem teme :)). Asa e frumos :x.


Mi-a placut mult soarele de astazi :).

2 comentarii: