sâmbătă, 13 martie 2010

Sa iubesti...

Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt...
Sa iubesti inseamna sa uiti de tine.
Sa iuvesti inseamna sa crezi in eternitate.
Sa iubesti inseamna sa privesti seara luna, si sa nu ti-o doresti pentru tine, ci pentru persoana pe care o iubesti.
Sa iubesti inseamna sa dai tot din tine si sa nu astepti in schimb nimic decat iubire...
Sa iubesti inseamna sa fi fericit/a, nu sa suferi... Cand iubirea se confunda cu suferinta, uit-o! Insa, nu ceda de la prima piedica din calea fericirii voastre. Ai rabdare, asteapta si spera ca daca te iubeste cu adevarat, va ramane acolo pentru tine!
Sa iubesti inseamna sa crezi in minuni, inseamna sa-ti faci planuri si sa visezi!
Iubire e atunci cand va priviti in ochi ore in sir si nu va plictisiti.
Iubire e cand iti pui intrebarea "La ce-as renunta pentru el/ea?" , iar raspunsul este "la orice".
Iubire e cand de accepta asa cum esti , cand nu-si doreste sa te schimbe, cand te accepta cu tot cu defecte, probleme, obsesii...
Iubire e cand va zambiti si treceti peste toate...
Sa iubesti inseamna tot!
Iubirea e peste tot in jurul nostru sub diferite forme...



Pentru ca azi a fost o zi insorita si pentru ca am zambit si am privit doar de langa fereasta soarele...
Poate mi-a fost teama sa ies. Poate mi-a fost teama sa nu fie inca frig... Poate mi-a fost teama sa las soarele sa-mi atinga pielea...
Poate maine voi iesi :).


Pentru ca am avut chef sa scriu despre iubire... Si am scris!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu