vineri, 19 martie 2010

Despartire. ( Dialog... pentru ca asa ati dorit :) )

-A venit vremea sa-ti spun adio! Pentru toate clipele in care m-ai facut sa plang, acum am curaj sa-ti spun ca plec!

-Dar, credeam ca ma iubesti...

-Da! Te iubesc! Sau cel putin te-am iubit! Nu pot sa neg acest lucru... Dar mi-ai facut prea mult rau sa pot trece peste...

-Iubito, nu pleca...

-Stiu ca in felul tau bolnav poate ma iubesti... Stiu ca ai sa plangi multe nopti de acum inainte! Dar nu mai pot sta... Mi-au ajuns lacrimile ce le-am varsat pentru tine... M-am saturat sa ma prefac ca totul e bine... M-am saturat sa-ti accept greselile alea... Vreau sa te doara! Vreau sa vezi cum e! Vreau sa vezi cum e sa plangi ani de zile...

-Te rog, ramai! Am nevoie de tine! Numai tu ma intelegi, doar tu ma accepti! Fara tine nu am nimic!

-Nu te intrebi cum de numai eu te accept? Crezi ca alta in locul meu ar mai fi fost inca aici? Mi-as dori sa nu ma uiti in veci! Mi-as dori sa ma cauti in toate celelalte si sa nu ma gasesti! Ai sa intelegi candva cat te-am iubit! O sa regreti ca ti-ai batut joc!

-Si tu? Poti sa ma uiti asa usor dupa tot ce a fost intre noi?

-Nu, nu mi-e usor! Te visez noaptea si ma pierd cand privesc poza cu noi... Dar mie o sa-mi treaca! O sa vina un alt "el" in viata mea si tu o sa ramai in trecut! Insa tu nu ma vei uita! Vei incerca sa ma recastigi si eu iti voi spune cu zambetul pe buze ca mi-e mult mai bine fara tine! Ca nu te mai vreau!

-Nu... Mai ramai o clipa! Macar mai da-mi un sarut!

-Nu! Nu esti demn sa-mi mai atingi buzele! Ti-ai batut joc si acum platesti!

-Acum... Vei pleca?

-Da! Ti-am lasat in camera o cutie cu toate lucrurile ce mi le-ai dat, cu toate pozele si tot ce ma mai lega de tine! Acum sunt libera si nu mai am nevoie de ele!

-Puteai sa le pastrezi...

-Nu. E OK asa... Le poti da altei fete ca mai apoi sa ti le aduca din nou intr-o cutie cand te va parasi...

-Sper ca iti va fi bine fara mine...

-Imi va fi! Acum voi pleca... Adio! Ramai cu obsesiile tale bolnave! Sa nu uiti ca te-am iubit candva, fraiere! Acum s-a terminat!

-Acum... Imi dau seama cat ti-am gresit...

-Prea tarziu! Adio!


O stea a cazut, o iubire a murit... O fata a zambit din nou:). Un baiat a pierdut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu