sâmbătă, 13 martie 2010

La cererea publicului... (cum suna chestia asta :)) )

Am vazut ca pana acum la voturile de la sondajele din drepta =>
pe primul loc la articole pe care ati vrea sa le cititi pe acest blog sunt dialogurile intre diferite personaje. Promit ca o sa postez si din acelea, dar acum vreau sa ma ocup de locul doi in sondajul ce inca nu s-a incheiat (asa ca va rog sa votati in continuare) adica "informatii despre autoare blogului".
Pai, ma numesc Alexandra, am implinit 14 ani pe 26 februarie, sunt in clasa a VIII-a, locuiesc in Bucuresti...
Imi place sa scriu poezii, dar si diferite texte si povesti. :)
Blogul acesta mi-a devenit o pasiune deoarece ma descarc scriind si imi place sa vad ce parere au ceilalti despre ceea ce gandesc.
La anul voi merge la liceu si nu sunt inca hotarata care este cel mai potrivit pentru mine... Vor fi totusi patru ani...
Cu toata modestia mea, trebuie sa recunosc totusi ca am note foarte mari la scoala si ca sunt destul de apreciata printre profesori...
Din nou, pastrandu-mi modestia pot sa afirm si ca sunt un copil cuminte, ca nu fac probleme parintilor si ca incerc sa-i fac sa se simta mandrii de mine.
Printre defectele mele as putea enumera faptul ca sunt usor influentabila, faptul ca atunci cand cred un lucru mi-l sustin cu tarie... Nu stiu... Poate ca am gura prea mare uneori... Poate ca iau apararea nejustificat oricui are probleme si eu cred ca nu e vinovat...
Am un catel si o pisica...
Imi place sa inot si sa patinez...
Ador sa merg la mare si nu a fost an in care sa nu merg inca de cand eram foarte mica (1 an si jumatate).
Sunt in zodia Pesti. Aceasta zodie ma caracterizeaza din toate punctele de vedere...
Sunt mai mereu visatoare si de multe ori refuz sa accept realitatea.
Am cativa prieteni buni la care tin enorm :).
Am trecut prin destule probleme, dar pana la urma am iesit bine din toate.
Am incercat sa pastrez doar amintirile frumoase :).
Ca materii, la scoala imi plac Romana si Engleza. Materii care nu imi prea plac sunt Matematica si Geografia. Si la Geografie, chiar nu este vina profesoarei... Dar... nu stiu... Nu pot retine toti acei munti, altitudini, termeni... Si nu prea inteleg la ce o sa-mi foloseasca in viata... Oricum... Invat si acolo... Dar mai mult din obligatie... :)
Nu prea stiu ce as mai putea spune despre mine...
Eu... Sunt eu... Asa cum sunt...
Banuiesc ca din articolele mele reiese oricum o caracterizare indirecta a mea, pentru ca ceea ce scriu ma reprezinta... Asa ca daca doriti sa ma intelegeti mai bine, nu trebuie decat sa cititi ce scriu aici... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu