luni, 8 martie 2010

Complicat.

Complicat...
Atat de complicat este totul...
Complicat e zborul fulgilor de nea la inceput de primavara...
Complicata e privirea ta...
Complicati sunt oamenii.
Traiesc intro lupta continua cu mine. Poate cei din jur au observat ca nu mai vreau sa fac compromisuri. E ciudat cum m-am schimbat atat...
A fost o perioada din viata mea cand le-as fi dat lor tot ce am... A fost...
Multi imi spuneau atunci ca trebuie sa fiu putin mai egoista. Acum sunt!
Erati fericiti ca va rezolvam problemele si asteptati inca ca totul sa va cada din cer...
Stiti ce m-a facut sa ma schimb?
Munca, oboseala.
Ma uitam la cei din jurul meu... Eu eram terminata, obosita si abia mai faceam fata situatiilor in timp ce ei erau atat de odihniti... Motivul? Pai logic... De multe ori munceam eu si pentru ei... Si culmea... Aveam si rezultate bune... In timp ce ei nu aveau nicio scuza si nicio alta "performanta".
Acum e altfel.
Muncesc pentru mine.
Daca acum ceva ani nu credeam in horoscop mai bine zis in zodiac ca in horoscop(adica zilnic, lunar ) nu cred nici acum, acum cred! Am citit la inceputul acestui an ca in 2010 o sa ma gandesc mai mult la persoana mea, ca o sa iau decizii importante. Si asa a fost!
Inca mai cred ca viata este complicata si ca unele greseli sunt de neiertat.
Inca ma mai gandesc la ce a fost si inca ma mai las prada trecutului. Dar aceste momente sunt din ce in ce mai rare. In lupta dintre trecut si viitor, la mine se pare ca a castigat PREZENTUL.
Tot ce-mi doresc acum este sa fie liniste. Sa pot sa-mi traiesc in liniste prezentul.
Nu ma mai deranjaza nici sa fac temele alea si nici sa pierd vremea. Dupa cum spuneam intrun articol de mai jos, in ultima vreme am timp pentru toate. Asta pentru ca nu mai fac lucruri pentru altii, ci doar pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu