duminică, 21 martie 2010

Sondaje

Aseara, la ora 23:00 s-au terminat sondajele pe care le-am inceput in urma cu ceva timp. Multumesc tuturor pentru timpul acordat si pentru votul oferit. Acum stiu cat de des imi vizitati blogul si ce va place cel mai mult sa cititi aici.
Rezultatele au fost urmatoarele:

1.Ce va place sa cititi mai mult pe acest blog?
poezii 25% - 3 voturi
proza 16% - 2 voturi
articole cu poze 8% - 1 vot
informatii despre autoarea blogului 16% - 2 voturi
dialog intre diferite personaje 33% - 4 voturi


Total voturi: 12.
Cele mai multe voturi le-a avut dialogul intre diferite personaje spre urmare o sa incep prin a scrie mai multe dialoguri. Apoi, pe locul doi s-au clasat poeziile. Acestea sunt si preferatele mele. Pe locul trei informatii despre autoare blogului. V-am dat cateva intr-un articol de mai jos si cu prima ocazie va voi mai oferi. Tot pe locul trei s-a aflat si proza. O sa continui sa scriu proza de cate ori am ceva de zis. Locul patru l-au ocupat articolele cu poze. Ati intuit bine ca nu prea imi place sa pun poze pe blog. Voi pune poze doar cand ele vor avea o importanta majora in intelegerea mesajului transmis de articolul respectiv.

2.Cat de des vizitati acest blog?
Zilnic. 54% - 6 voturi
De cateva ori pe saptamana. 27% - 3 voturi
O data pe saptamana. 0% - 0 voturi
La doua saptamani. 9% - 1 vot
O data pe luna. 0% - 0 voturi
Mai rar de o data pe luna. 9% - 1 vot


Total voturi: 11.
Am aflat in urma acestui sondaj ca am 6 (dar poate si mai multi) vizitatori zilnici. Alti 3 vizitatori intra pe acest blog de cateva ori pe saptamana, unul la doua saptamani, iar altul mai rar de o data pe luna.



Multumesc mult pentru ca imi vizitati blogul si pentru ca prin voturile voastre am constientizat faptul ca acest blog nu este doar al meu, ci un rol important il au cei care il viziteaza si care isi spun parerea. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu