vineri, 26 martie 2010

Scuze.

Imi cer scuze ca in ultima vreme postarile mele sunt plictisitoare si ca nu prea mai am timp sa scriu chestii interesante. Scoala mi-a invadat tot timpul si mi-a furat imaginatia. Mi-a dus-o departe, la mare... Ma asteapta pe plaja sa o regasesc intr-o zi calda de vara cand prin vene va incepe sa-mi curga din nou o raza de soare.
Promit ca o sa fac tot posibilul sa postez cat mai des. Promit ca n-o sa abandonez blogul asta. O sa scap eu de stresul asta prin care trec si dupa o sa fie ca inainte. Inca mai tin cont de sondajele voastre. Stiu ca vreti sa scriu dialogurile acelea, dar chiar n-am avut timp...
Poate revin diseara cu o postare ceva mai interesanta. Poate imi gasesc macar o parte din inspiratia pe care am pierdut-o ... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu