vineri, 26 martie 2010

Regasire. ( Dialog)

Se stiau de mult. Inca de cand erau copii descoperisera o pasiune unul pentru celalalt. Cu timpul viata i-a despartit. Impinsi catre doua lumi paralele si-au construit destinul cu altcineva. Ea avea un iubit de 3 ani de zile si urmau sa se casatoreasca. El urmase o cariera de succes si se casatorise mai mult pentru posibilitatile ce i se vor ivi cu fata patronului lui.
Au fost surprinsi sa se intalneasca din intamplare intr-un parc in care fiecare venise singur din cauza neintelegerilor cu partenerii.


-Hei, buna! Ma mai tii minte? Sunt eu, colegul tau din generala...
-Buna! Normal ca te tin minte. Doar ne placeam asa mult atunci...
-Da... Cum iti merge? Esti bine?
-Da! a mintit ea...
-Hmm... Nu s-ar zice... Pe chipul tau citesc o tristete cunoscuta... Ca atunci cand iti placea de boul ala din generala si eu iti spuneam ca e un prost...
-Da... Iti dai seama ca eu fugeam dupa iubire si ca ea era chiar in fata mea?
-Da... Si totusi ce ai? Esti suparata?
-Pai... Ok iti spun. Iubitul meu... Culmea... boul ala din generala, vrea sa ne casatorim... Si, eu nu stiu daca e decizia corecta...
-Te rog sa ma scuzi, n-am stiut ca este iubitul tau...
-Nicio problema. Oricum a ramas la fel cum il stii... Stau cu el in casa, spune ca ma iubeste, dar eu nici nu stiu daca e adevarat ce-mi spune sau ma minte.
-Poate ca te iubea inca de atunci.
-Crezi ca eu pot uita cum se purta cu mine? M-a umilit atatia ani la rand... Acum cand el spune ca ma vrea, nu prea il mai vreau eu pe el. Dar tu? Esti bine?
-Sunt casatorit de 1 an cu fata patronului meu. E o fata draguta si chiar nu am probleme cu ea doar ca... Imi doream altceva de la viata. Mai stii cand vorbeam cu tine si iti spuneam ca sotia mea o sa fie cea mai alintata femeie din lume? Ca o sa fac orice pentru ea?
-Da...
-Ei bine pentru fata asta nu as face nimic. Am nevoie doar de firma tatalui ei si de un post bun...
-Se pare ca viata noastra nu a fost asa cum ne imaginam..
-Da... Imi vine sa ma reped in trecut si sa te cer de sotie...
-Pe mine?
-Da! Daca nu as fi cedat crezand ca iubesti pe altul acum am fi fost fericiti...
-Pe cine altul sa iubesc? Dupa ce mi-am dat seama ca boul de iubitul meu se purta cu mine ca si cu ultima fata de pe planeta, te-am iubit cu o dragoste oarba credeam ca te-ai prins, dar vazand ca nu dai niciun semn am lasat-o balta... Am crezut ca ai pe alta.
-Te iubeam... Si daca stau sa ma gandesc bine nu s-au schimbat prea multe de atunci.
-Doar ca acum tu esti casatorit, iar eu aproape maritata...
-Putem schimba asta...
-Stii... Acum cred ca e putin cam tarziu... Timpul a trecut si nu mai e ca la inceput... Imi doream sa fi tu primul baiat din viata mea, dar cum sunt cu un baiat de 3 ani... Iti inchipui ca nu ai mai fi primul... Si tu... la fel... N-o sa mai fiu prima...
-Macar am fost primul care ti-a atins buzele. N-o sa uit ziua aia...
-A fost frumos. Ca o poveste de dragoste cu final nefericit. Cand esti mic totul pare asa usor... Pare ca invarti lumea pe degete.
-Da, apoi cand cresti, ti se spulbera toate visele, toate lucrurile pure si curate in care ai crezut nu mai exista.
-Vezi... Deaia te... te iubesc! Pentru ca imi continui ideile, pentru ca stii ce gandesc si pentru ca ma intelegi char daca niciodata nu o aratai. Ai tu un fel de-a fi care m-a facut sa nu te uit...
-Uite, daca vrei si tu, renunt la tot si plec cu tine oriunde.
-Nu... Trebuie sa recunoastem ca e prea complicat pentru noi... Nu... Trebuie sa ne vedem de viata noastra.
-Cum spui tu... Nu pot sa te oblig, dar iti jur ca n-o sa te uit toata viata.
-Nici eu...
-Daca n-ar fi fost totul asta de greu si de complicat...
-Trebuie sa plec. Mi-a parut bine sa te revad.
-Si mie... Mi-a parut bine! Macar da-mi un sarut sa stim ca am terminat-o frumos.

S-au sarutat lung si s-au privit in ochi. Si-au citit unul altuia iubirea din privire si tristetea ca viata lor luase o intorsatura la care cand erau mici nu s-ar fi asteptat. Poate daca luptau mai mult pentru dragostea lor, poate daca nu le pasa asa tare de ceilalti acum ar fi avut o familie mare si fericita.
E trist cum viata separa destine menite sa fie unul langa celalalt. E trist, dar lucrurile astea se intampla peste tot in jurul nostru si daca noi nu stim sa luptam pentru ele, atunci viata noastra nu are niciun sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu