joi, 4 februarie 2010

Azi ma simt bine :)

Nu stiu de ce ...
Dar azi ... Am un ciudat sentiment de siguranta ...
Ma simt bine asa cum sunt eu ...
Simt ca am luat decizii corecte in ultima vreme :) .
Ma simt multumita de rezultatele actiunilor mele .
E liniste si asa imi place ...
In jurul meu e atata liniste acum ...
E asa bine ... :)
Chiar daca saptamana asta nu am iesit afara decat pana la magazin si inapoi ... M-am simtit bine . Pentru ca am stat inauntru ... Cu mine si cu gandurile mele .
Sunt din ce in ce mai sigura pe mine si pe ceea ce imi doresc . Nu mai depind de cei din jurul meu ...
Stiti ce ? De fapt nu am depins niciodata de ei ... Doar ca asa mi se parea ...
Am invatat din nou sa zambesc , si sa-mi fac planuri , si sa ma bucur de viata :) .
Azi ma simt bineee ...
:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu