luni, 22 februarie 2010

Despre tine ...

Ma faci sa plang cu zambetul pe buze ...
Ma faci sa-mi doresc sa te am , sa fi al meu ...
Ma faci sa simt ce n-am mai simtit niciodata ... Deci nu te pot compara cu ei ...
Esti unic ...
Ai ceva al tau pe care nu l-as schimba niciodata ...
Esti ... esti special ...
As vrea sa iau toate clipele cu tine , sa le pun intro cutie mare de carton si sa le ascund sub pat ... As vrea sa nu te uit niciodata ... Pentru ca nu-mi vad viata fara tine ...
As vrea sa fi aici , acum ...
Sa ne plimbam prin ploaie si sa visam impreuna ...
Sa-mi atingi usor buzele ...
Sa plutim , sa fugim departe ...
Sa uitam tot ce ne-au invatat ei ...
Sa uitam ca am simtit vreodata ura ...
Sa uitam ca ,atunci cand ne-am nascut , ne-au taiat o aripa ...
Daca ne vom tine de mana , vom avea doua aripi si vom putea zbura ...
Cand te privesc ... Simt cum toate grijile raman in urma ...
Mi-e de ajuns privirea ta sa uit toate lucrurile rele de peste zi ...
Stiu ca nu am voie sa visez la tine ...
Stiu ca mi-e interzis sa te privesc in ochi in felul ala ...
Stiu ...
Macar lasa-ma sa visez ...
Esti aici si te pot atinge , te pot vedea si auzi ...
Nu-mi spune ca e o iluzie ...
Stiu ca e adevarat ...
E despre tine , e despre tot ceea ce simt ...
Si din nou ...
Am ramas fara cuvinte ...
:)






Am o stare tare draguta la ora asta :) ...
Problema este ca maine dau test la geografie ...
Si asta nu este clar stare de chef de invatat :)) ...
Am o saptamana infernala ...
Weekendul in schimb , o sa fie genial :) .
Vineri e ziua mea ...
Apoi , sambata si duminica ... Excursie ...
Cu Eiii , logic ...
:X
Abia astept sa treaca zilele astea ...:D
Nu mai am decat un test la geografie maine , un test la romana miercuri si unul la fizica vineri :)) .
O seara buna ! Eu ma duc sa invat ... :)

2 comentarii: