joi, 4 februarie 2010

Interviu cu IUBIREA :)

-Buna ziua , va multumesc ca imi acordati acest interviu !
-Cu multa placere , draga mea ...
-Prima mea intrebare este : cum va numiti ? de unde sunteti ? cu ce va ocupati ?
-Ma numesc IUBIREA , sunt din SUFLET si ma ocup cu UNIREA destinelor ...
-Cati ani aveti ?
-Sa spunem doar ca eternitatea este de partea mea :) .
-Aveti si copii ?
-Un baiat ... Ingerul si o fata ... Dorinta ....
-Marea cine este ?
-Aaa ... sora mea ... mai mica ...
-Spuneti-ne cate ceva despre dumneavoastra , va rugam ...
-Pai ... Sunt visatoare ... dupa cum vedeti am aripi ... Si Ingerul ... fiul meu , are ... Sunt vesnica ... Nu accept sa fiu tradata sau ranita pentru ca atunci aripile imi cad ...
-Doamna IUBIREA , Dragostea ce este ?
-Adica ... care e diferenta dintre mine si Dragoste ?
-Da.
-Eu sunt mai puternica ca ea ... Dupa cum v-am spus sunt vesnica ... Mai matura ... Ea e mai intensa , dar mai scurta . Ea zapaceste mintile oamenilor ... Eu nu ...
-Am inteles ... Aveti un mesaj pentru cititori ?
-Chemati-ma daca aveti nevoie ! Si nu ma alungati daca va bat la usa ... Momentan imi caut locuinta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu