vineri, 19 februarie 2010

Fa-mi ce vrei !

Poti sa-mi faci ce vrei ...
Poti sa intri cu picioarele in inima mea , poti sa-mi murdaresti sufletul de noroi , poti sa-mi faci mai mult rau decat bine ...
Poti sa-ti bati joc uneori , poti sa ma faci sa plang si de 5 ori pe zi , poti sa incerci sa ma faci sa te urasc pentru ca oricum n-ai sa reusesti ...
Poti sa ma calci in picioare , poti sa ma folosesti , poti sa-mi spui sa plec si apoi sa vin iar ...
Poti sa-mi faci rani pe suflet si sa ma lovesti cu acele cuvinte grele ...
Poti sa-ti incepi ziua spunandu-mi doar "buna", poti sa o sfarsesti fara sa-ti iei ramas bun ...
Dar te rog , te rog sa nu pleci acum ...
Te rog sa ma mai lasi sa-ti admir privirea rece o data la cateva zile , te rog sa ma mai lasi sa-ti aud cuvintele de care sunt atat de dependenta ...
Te rog sa ma lasi sa-ti ating mainile inghetate , te rog sa-mi accepti sclipirea din privire ...
Te rog ... Pastreaza-mi inima intrun colt prafuit din sufletul tau ...
N-o arunca ...
Sunt dependenta de tine ...
O secunda fara sa-ti simt parfumul , n-as mai putea respira ... M-as pierde definitiv ... As inceta sa traiesc ... As deveni o umbra ... o urma a ceva ce a fost , dar nu mai este ...
M-am obisnuit cu prezenta ta absenta ...
Chiar daca uneori pari atat de invizibil , te simt ...
Iti aud fiecare bataie a inimii , iti masor pasii cand te apropii ...
Traiesc prin tine si ma multumesc sa-ti fiu umbra ...
Pentru ca asta ...
Asta inseamna sa iubesti ...

2 comentarii: