marți, 16 februarie 2010

Ce-am inteles din toate astea ...

Hmmm ... Azi vreau sa scriu despre ce am inteles eu din tot ce mi s-a intamplat ...
Paii ...
In primul rand mi-am dat seama ca fiecare persoana ... Are un lucru , pe care nu il spune nimanui ... Ceva ... poate mic si neinsemnat ... Dar SECRET :) .
Am inteles ca am langa mine niste persoane minunate :> ... Sncer ... nu stiu cum ar fi fost fara voi ... :X
Nu-mi imaginez viata altfel :) .
Am mai inteles ca intro zi o sa se termine ... O sa plecam ... Poate in timp ne vom uita numele , ne vom pierde numerele de telefon , ne vom sterge din lista de mess ... Dar va jur ca n-o sa va uit :) . NICIODATA :) .
Imi aduc aminte de o scrisoare :) ... Pe care i-am dat-o Alinei acum doi ani , de ziua ei .. In care i-am zis ca o sa ne plimbam impreuna copiii prin parc , apoi nepotii ... Ca o sa stam la taclale cand o sa fim babe ... Ca o sa mergem impreuna la munte , in vacante , in concedii ...
Am mai inteles ca toti trecem uneori prin momente grele , ca simtitm cum toate in jurul nostru se darama ... Si atunci ... totul devine mai usor cand cineva iti intinde o mana ...
Cand imi aduc aminte ...
A fost a 5-a , a 6-a , a 7-a ... Tin minte cum plangeam cu Alina , cum radeam , cum ieseam ( si inca mai iesim ) sambetele si duminicile in parc , la film ...
Acum a 8-a ... Si e tot aici :) ...
Am inteles da mai presus de orice iubire , sunt prietenii ...
De aceea nu m-am certat niciodata cu Alina pentru niciun baiat ... :) Nu meritaaa :D
Am inteles ca nu ma insel in privinta unor persoane ... Daca am zis ca are suflet bun cineva ... S-a dovedit ca asa e :) .
Am inteles cat pot sa doara cateva cuvinte ...
Am inteles ca nu poti uita , dar poti sa privesti cu indiferenta cele ce s-au intamplat ...
Am invatat ce-mi place ...
Stiu ca imi place marea , galbenul , ingerii , sa scriu , poeziile ...
Altii nu prea stiu ce le place si ce nu ...
Eu stiu :).
Am inteles ca unii sunt nedrepti ... Si aici ma refer in special la nedreptatile profesorilor , ce profita de autoritatea pe care o au in fata elevilor pentru a-i batjocorii dintrun motiv sau altul ... Si cred ca nu se supara nimeni daca scriu ca e vorba despre Doamna de Tehnologie ...
Am inteles ca viata e chiar frumoasa daca stii unghiul din care sa o privesti ...
Am inteles ceva din ce mi s-a intamplat ...
Si continui sa descopar lumea , pas cu pas in fiecare zi :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu