vineri, 12 februarie 2010

Pana de idei :D

Deci ... chiar am chef sa scriu ...
Dar n-am nicio idee despre ce ... :-/
Hmmm ... Am o stare cam ciudata ... Nu stiu ... M-am simtit nasol toata ziua ...
Mi-a fost si cam rau ... + somn + mai multe ...
Astept excursia aia :> .
O sa fie genial :) ...
Mai sunt decat ... 2 saptamani .. \:D/
Abia astept ..
E ultima excursie cu EI :X .
O sa-mi fie dor de starea aia de bucurie fara motiv din autocar ...
De mofturile Alinei sa stea la geam ... :))
De glumele alea de care radem cate 15 minute ... :))
De super-plictisitoarele muzee care devin mai "primitoare" datorita lor >:D< .
De procesul de "distrugere" a pensiunii ... :))
De seara cu ei ...
De filmele de groaza ...
De plimbatu dintro camera in alta ...
De vorbitul in somn =)) .
De dimineata aia de dupa 4 ore (maxim ... maxim am spus ! ) de somn ... Cand intra clar cineva la 7 dimineata la noi in camera sa ne zica " baiii e dimineata ... ce faceti dormiti ??? " =)) . Si noi in pijamale : " ahh nu ... facem bagajele ... =)) ".
Genial >:D<
Abia astpet ...
:)
Pentru ca totul e mai frumos cu ei :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu