luni, 15 februarie 2010

Leapsa

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Cand mi-am spus parerea in fata lor si cand mi-au dat dreptate :) .

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe mine ... De asta sunt sigura :-j .

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Pai ... Nu stiu exact ... Imi place sa dau sfaturi ... Si nu ma plictisesc cand mi se povesteste ceva ... Sa zicem ca am rabdare ... Cei din jurul meu nu prea au ...

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Hmm ... Ca atunci cand imi doresc ceva ... Nu-mi pasa ce cred ceilalti ... Eu fac cum mi-am propus ..


5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Nimic :-j ... Nu se merita ...


6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?.
De la mama am mostenit puterea de a trece peste toate si de la tata curajul de a-mi urma visele ...


7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Hmm .. Nu stiu ... Cand m-am simtit iubita ...

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Ehhh =)))

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Sunetul de creta care scartaie pe tabla ... Sau cand dau cu unghia pe tabla .. groaznic :)) ...

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Prefer sa tin pentru mine asta :D ...

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Pai ... fiind singura sansa de al avea ... poate un sarut ... :D nu stiu .. depinde ... acum .. nu vreau sa fur nimic :)) ...


12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Si asta prefer sa tin pentru mine :))

13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
Nu conteaza :-j

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Cand am stiut ca o sa doara ...

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
As vrea sa dau timpul inapoi cu 3 ani ...

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Nu stiu ... Vorbesc ... recunosc ... dar nu prea des ... Oricum .. cu persoane de incredere :)

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
„Imi pare rau ... dar n-a fost numai vina mea ... „

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Sa-si bata joc de mine ... Sa ma minta ... Sa ma foloseasca ...


19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
-

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
Beethoven

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Prieteni si familie ...

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Hmm ... candva ... simteam nevoia sa protejez foarte mult pe cineva .. Acum ... pe cei dragi ...

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Psihologie

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Chiar treabuia sa fie intrebarea asta aici ? :-j

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
In ceea ce simt ... Pentru anumite persoane in ciuda a ceea ce mi-au facut ..

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Iubire ...

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Cand sunt cu cei dragi langa mine ... Nu conteaza locul ..

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
Unul pe care n-o sa-l scriu NICIODATA pe blog ... Cine vrea sa ma intrebe pe mess :D ...

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
...


30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Pentru Ei ...

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Cine nu trebuia :)) .

32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Sa patinez ...

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
Pana acum ... la aproape 14 ani ...

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Habar n-am :))

35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
Nu’s „gay” :)) Deci ... cel mai indraznet lucru ... Sa iau o persoana de acelasi sex in brate ? Se pune ? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu