miercuri, 10 februarie 2010

Lamuriri

Daca aveti nevoie de cava lamuriri ...
Intrebati-ma ... :)
Poate o sa intelegeti ... :)
Am simtit nevoia sa schimb ceva .. si am schimbat ...
Si stiti de ce ?
Pentru ca mai nou am incredere in mine ... :)
Am aflat cateva lucruri azi ...
Si sunt bine de stiut pe viitor ... ;)
Imi pare rau ca nu mi-am dat seama mai demult ...
Hmmm ...
Nu stiu exact de ce scriu astea pe blog ... Oricum ... :-j
Nu-mi trebuie nimic in plus fata de ce am in momentul asta ...
Si n-am nevoie de mila nimanui ...
Ma descurc prea bine singura ...
De fapt nu sunt singura ...
Cine ma accepta asa cum sunt ... E langa mine ...
Cine nu ...
:)
De cand am deschis ochii ... Acum ceva timp ...
Viata a capatat alt sens si lucrurile au luat o alta directie ...
Nu regret nimic :) .
Am inteles ca am pierdut cativa ani visand la lucruri ... ce nici macar nu meritau ...
Imi place in continuare sa visez ... Dar doar la ce merita :) .
Toti imi zic ca e mult mai bine asa pentru mine .
Toti insemnand cei care imi sunt aprope ...
Lor ... trebuie sa le multumesc mult :) .
As da si nume dar nu cred ca mai e cazul ... se stiu ei foarte bine si singuri >:D<.
Le multumesc si celor care nu imi sunt alaturi ...
Pentru ca m-au invatat sa fiu tare si sa le fac fata ...
O sa fie 4 luni in care o sa-mi vad de ale mele ... O sa invat ... O sa urmez calea normala a unei eleve de clasa a 8 a ... Ma asteapta examenul ... Si am de gand sa iau note mari ... Note pe care cred ca le-as merita ... :)
Am vrut sa dau niste lamuriri ..
Oricum ...
Stiti cum sa dati de mine :) .
Cine imi cere lamuriri le va primi cu siguranta .
Cine nu ... Eu nu ma voi duce sa le ofer pe tava deciziile mele ...
Sunt sigura ca unii nu vor citi acest articol din cauza lungimii lui :)) .
Nici asta nu-mi pasa ..
Am observat oricum ca la articolele scurte am mai multe note de "foarte frumos " :)) .
Normal ...
Doar timpul e scurt ...
De ce sa pierdem 5-10 minute citind aberatiile acestei fete :)) .
Va inteleg :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu