marți, 16 februarie 2010

Amintiri ...

Nu pot uita ... Nu pot ...
Sunt unele amintiri pe care oricat as vrea sa le sterg din memorie , raman acolo ... Pentru totdeauna ...
De fapt ... Poate ca nu-mi doresc sa uit chiar tot ... Poate imi face placere sa-mi amintesc uneori ...
Si-am dat din gresala astazi peste o amintire ... Si m-a facut sa ma intreb ce e cu mine ...
Lacrimile mi se scurgeau din ochi , ca atunci ...
Mi-a fost dor de cele cateva clipe frumoase pe care le traiam inainte de fiecare furtuna ...
Mi-a fost dor de amagiri ... Mi-a fost dor de intensitatea momentelor ...
Mi-a fost dor de ploile calde de vara ...
Mi-a fost dor de soarele ce ne lumina calea ...
Dar nu ...
Nu voi da inapoi ...
Mi-am promis ceva ...
Mie si celor din jur ...
Am promis sa trec peste amintiri ... Sa le las in trecut , acolo unde le este locul .
Viata trebuie sa mearga inainte .
Dar da , voi lua scurte pauze , din cand in cand , si imi voi scoate cutia cu amintiri din inima ... Le voi lua pe fiecare in parte , le voi privi , iar apoi le voi ascunde bine ... Sa nu mi le gaseasca nimeni ...



Ma pregatesc sa plec la scoala ...
:-j
Acolo amintirile dispar cel mai repede ...
Acolo e prea mare agitatia sa-ti poti auzi gandurile :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu