duminică, 14 februarie 2010

Pentru ea ... Alinaa :)

Bai , simt nevoaia sa-ti multumesc maa ...
Merci mult pentru TOT :X ...
Iti multumesc ca esti mereu acolo cand am nevoie de tine ...
Si ca imi faci zilele mai frumoase ... :)
Ca ne-am spus azi "iubii" ca 2 gay ... ( stiu ca nu-i corect la feminin .. am scris intentionat :-j ) ...
Pff ... Stii ? Nu mai am nevoie de nimic cand te am pe tine ... ( de fapt pe voi ) langa mine ...
Sunt fericita ca v-am cunoscut ... >:D<
Chiar daca faci uneori fitze :)) ... chiar daca te bagi in treburile mele cate-odata ...Te iubesc ma :) ...
O sa fii mereu my BFF :) .
Pentru ca ai demonstrat ca esti cea mai buna prietena pe care o puteam avea vreodata :) .
Off ... Orice s-ar intampla ... Eu chiar o sa fiu langa tine ... Si nu sunt texte dealea de scris pe hi5 ... :)) Asta simt ... Simt ca esti o parte din viata mea ...
Nu stiu .. de 4 ani ... Suntem ca niste surori ma ..
Si ... ne certam ce-i drept .. :)) Dar nu putem sta fara sa ne vorbim prea mult :)) .
Abia astept excursia , iubii ... :))
Te iubesccc ...
Merci pentru tot ...


Chiar daca as putea, nimic nu as schimba
Si orice ar fi, asa-s prietenii
Si asa vom fi mereu
De azi si totdeauna, prieteni noi vom fi,
De azi si totdeauna, prieteni vei avea,
La greu si la bine mereu langa tine, orice s-ar intampla
(Hi-Q - Asa-s prietenii )
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu