joi, 1 aprilie 2010

Ceva...

Azi dimineata o foaie mica si roz de hartie mi-a schimbat ziua si starea de spirit. Mi-am recunoscut repede scrisul ala ciudat dintr-a 6-a... Era un citat dintr-o carte de romana parca... Erau literele mele mici si inghesuite pe mica foaie roz:

"Cautai cuvinte dulci ca mierea si gingase ca matasea.
Cautai cuvinte limpezi ca limpezile izvoare si cautai cuvinte stravezii ca straveziile aripi ale lacustelor, libelulelor.
Cautai cuvinte inflorate.
Cautai cuvinte aspre si bolovanoase.
Cautai insa si cuvinte acre si amare."

Si mi-a schimbat intreaga zi... Cu toate ca atunci cand l-am gasit in cartea aia nu il intelegeam ca acum... Sunt fericita ca l-am pastrat undeva...
Oare cum ar fi sa ma trezesc in fiecare dimineata cu un citat care sa-mi dea sperante, care sa ma faca sa zambesc?
O sa-mi caut intr-o zi si cateva replici de-ale mele, din caiete, jurnale si-am sa le insir aici, pe blog ca sa nu le uit niciodata si sa-mi aduc aminte cum gandeam in diferite momente din viata mea...


Nu am prea multe de zis acum... Sunt constienta ca blogul asta se indreapta incet, incet spre o latura plictisitoare si monotona... Viata mea e de fapt una extrem de plictisitoare... Si nici nu stiu daca acum imi doresc sa fie altfel... Bine... Da... Vreau ceva diferit... Dar sunt genul care se teme de schimbari majore... Oricum... O sa trec peste:). Urmeaza o scurta vacanta, credeti-ma... La fel de plictisitoare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu