joi, 22 aprilie 2010

Lumea.

Visele sunt facute pentru a fi spulberate.
Dorintele sunt facute pentru a creea iluzii-n zadar.
Lumea e facuta din zambete si lacrimi asezate unele peste altele si amestecate intrun intreg imperfect.
Oamenii sunt nebuni cu doua inimi asezate una langa alta in acelasi trup blestemat. O inima e pentru iubire si una pentru ura.
Si tu traiesti aici.
Si te temi de fiecare zi pe care o incepi, te temi de fiecare data cand rasare soarele. Luna in schimb, iti da un sentiment de liniste... Luna te calmeaza in serile cand soarele ti-a cauzat traume serioase.

Cand viata ta e alcatuita din bine si rau, ambele de-odata te temi cel mai tare. Ti-e frica ca nu cumva sa pierzi binele... Si sa te invaluie din toate partile raul...

Te temi pentru altii, te temi pentru tine... Te temi de tine.

Lumea... Lumea e un loc straniu uneori.
E rece si trista. E ciudata si extrem de complicata pentru puterea unui singur om.
Nici nu stiu unde am atata putere... Nici nu stiu cat din ea am consumat, si cata voi mai putea sa o folosesc inca.

Stiu ca n-am dreptul sa cer nimic.

Sunt doar curioasa cum alege Dumnezeu destinele.
Sunt curioasa de ce mi l-a dat mie pe acesta si nu altul...
Daca as putea afla...


E rolul meu din filmul vietii. Am primit de la-nceput un rol tare greu de jucat, dar care sper ca ma va incadra la rangul de actori renumiti care au pasit pe scena lumii.




~Daca va intrebati cu ce are legatura articolul asta, daca e real sau simpla fictiune... Va spun ca e doar o stare... Atat.~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu