luni, 19 aprilie 2010

:)

N-am mai scris de ceva timp... Au trecut 6 zile... Stiu... e vremea sa postez din nou, sa ma intorc la vechiul meu obicei de a-mi lasa toate gandurile aici, ca voi sa le puteti citi si sa le dati o orinde, poate mai buna decat cea aleasa de mine.


O sa incep cu saptamana mea.

A fost... grea... Ma refer aici la saptamana ce abia s-a terminat... Da... si asta a inceput greu( tocmai vin de la teza pe care am dat-o la mate), dar numarand testele ce se anunta a urma, e mai usoara ca cealalta. :).

Eu...
Eu sunt bine... :)
Traiesc.:))
Mi-am pierdut o parte din imaginatie, dar nu tanjesc sa o recuperez. Mi-e bine asa.
Daca m-a ingrijorat ceva in ultima vreme... As putea spune ca visele pe care le-am avut au fost... Ciudate...

In rest imi vad de ale mele. Ca de obicei... Poezii... Scoala... Eu... Vise... ( sau mai bine zis visuri...).


Imi cer scuze daca am lipsit putin cam mult...

Sunt aici.

Am revenit pentru moment si daca cealalta parte a mea de inspiratie care mi-a mai ramas va fii atat de draguta incat sa ma ajute azi, voi reveni cu un articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu