marți, 20 aprilie 2010

Studiu despre mine...

Ce am in mine? Ce sunt eu? Cate bucatele din inima mea sunt iubire? Cate sunt negre si pline de ura?
Sunt oare asa cum vreau sa fiu?
Poate nu fac greseli majore si poate nu sunt tocmai o persoana rea.
Dar uneori inchid ochii si ma pierd.
Incet, incep sa urasc fiecare parte din lumea in care traiesc.
Viata e gri si tu esti poate singura parte colorata pe care o zaresc. :)

Ttotul e o poveste. E povestea mea... Diferita.:)
Stii... Niciodata nu mi-am dorit sa traiesc intr-o poveste din aia cu printese( gen Cenusareasa) pentru ca... Nu vreau sa fiu fata care nu face altceva decat sa stea si sa astepte minuni. Practic printesa nu face altceva toata povestea decat sa astepte sa vina printul... Nici macar nu se implica acolo in lupta cu fortele raului... Ea doar sta...

In fiecare zi imi fac propria poveste. Poate nu e cea mai buna... Poate nu sunt la fel de fericita ca printesele alea despre care vorbeam... Dar eu stiu ca tot ce am citit cand eram mai mica, toate zanele si chiar si Fat Frumos sunt doar niste minciuni.
Parintii ne citesc povesti cand suntem mici, ne spun minciuni dragute doar pentru a ne proteja de adevarul ce ne-ar face sa intrebam "Daca e asa... Eu ce caut aici? " .


Eu... Nici macar nu pot raspunde la intrebari banale de la un timp: " Esti fericita?Esti trista?Iubesti?"

Hmm.. Fericita... Da... Uneori sunt... Dar nu e o stare generala... Doar ceva... Firesc...

Trista? Da ok... Daca as raspunde ca da, sunt trista 1. ar insemna ca propozitia de mai sus e o minciuna si 2. ar trebui sa am motive... si nu gasesc niciunul.

Daca iubesc? Am trecut de faza aia cu "iubesc tot ce ma inconjoara, iubesc viata asta si ma bucur de ea".



Unii zic ca e "varsta". Ca e normal sa ma simt asa... Sa nu stiu ce vreau, cine sunt... dar mie nu mi se pare ca ar trebui sa fie asa...


Ok... Nu stiu nimic despre viata. Am 14 ani si am inteles ca toate lucrurile pe care credeam ca le cunosc sunt altfel decat le vedeam eu.
Lumea e mult mai complexa si mai ciudata decat imi imaginam. Acum o accept si incep sa o descopar...


Si-o sa incep cu subiecte care imi plac. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu