luni, 26 aprilie 2010

Cred!

Sunt lucruri in care cred neconditionat, persoane in care imi pun toata increderea pe care o am.

Stiu ca multe din lucrurile in care eu cred nu sunt reale si stiu ca anumite persoane imi vor trada increderea.

Dar eu cred...

Cred in ingeri si chiar daca ma intreb uneori cum poti crede in ceva ce nu ai vazut, imi raspund singura ca unele lucruri este suficient sa le simti ca sa stii ca sunt reale...

Cred in iubire chiar daca nu sunt sigura in care moment din viata mea am simtit-o cu-adevarat.

Cred in mare pentru ca ma linisteste, pentru ca ador sunetul valurilor si pentru ca imi place sa merg acolo.

Cred in muzica pentru ca tot ce faci in viata se potriveste cu o melodie, si pentru ca merita sa o asculti ca totul sa para mai usor.

Cred in suflete pereche, dar nu in dragoste la prima vedere pentru ca atunci cand intalnesti o persoana nu stii absolut nimic despre caracterul ei, doar despre corpul in care isi pastreaza sufletul.

Cred in coincidente fericite.

Cred ca in fiecare om este un dram de bunatate.

Cred in lumina, dar nu ma tem de intuneric.

Eu chiar cred multe... Si chiar nu ma tem sa recunosc in ce cred...




~Pentru ca vineri voi fi la mare :x si pentru ca o sa fie totul albastru :)~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu