marți, 6 aprilie 2010

Pareri

A iubi inseamna a accepta capriciile unei persoane si chiar a te bucura de imperfectiunea acesteia.
A iubi nu inseamna a renunta la ceea ce iti place, ci doar sa gasesti alte lucruri care te atrag mai mult.
A iubi inseamna sa risti, sa speri, sa pierzi, dar in acelasi timp sa castigi.
A iubi inseamna a ocoli toate cele 1000 de stele pentru a ajunge la cea mai stralucitoare dintre ele.
A iubi inseamna sa te daruiesti fara sa ti se ceara, sa te lupti fara sa folosesti arme, sa crezi fara sa te opresti vreodata.
A iubi inseamna sa abandonezi trecutul si sa traiesti intens fiecare clipa de prezent.
A iubi inseamna a ierta si a oferi sanse, inseamna a crede in cel de langa tine si in tine insati.
A iubi inseamna a putea sa-ti stapanesti orice alta dorinta, mai putin aceea de a fii cu el.
A iubi inseamna a creea o lume eterna in care voi doi sa fiti eroii principali.
A iubi inseamna a crede in basme si-n infinit.


N-am sa cer minuni lumii in care traiesc. N-am sa cer iubiri eterne si nici dragoste vesnica n-am sa pretind... Dar o sa pun in fiecare zi cateva farame de nisip, pana cand imi voi construi castelul meu cu vise.Am sa asez acolo toate dorintele mele si-am sa le pun in camere diferite ca sa nu se amestece. Si o sa astept valurile. Am sa privesc cum fiecare din dorinte se amesteca cu apa sarata, cum nisipul se umezeste si cum tot ce am cladit sa darama. Si-am s-o iau de la capat cu dorinte noi si poate la fel de vechi ca cele luate de apa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu