joi, 29 aprilie 2010

Cautare.

Te caut.
Te caut in toate chipurile inghetate pe care le intalnesc pe strada. Te caut in fiecare din locurile care candva ti-au apartinut. Te caut in inima mea pentru ca stiu ca acolo erai cel mai des.

Iti adulmec parfumul si nu ti-l mai pot deosebi de al celorlalti.

Te-am cautat zile la rand pe aceleasi strazi pustii pe care nu vroiam sa te intalnesc, dar pe care aveam atat de multa nevoie sa le vizitez...
Te-am cautat si la altele. Te-am cautat la fete frumoase, cu parul blond si inima inghetata, dar nu erai.
Una singura mi-a spus ca te-a vazut trecand pe acolo, dar ca te-ai uitat la ea cu ura.

Te caut, dar nu vreau sa te gasesc.
Trebuie sa te uit si daca te caut mai mult, pana la urma ma voi plictisi si voi inceta sa te mai visez.

Te caut pentru ca vreau sa ma conving ca ai plecat de tot.

Te caut pentru ca nu vreau sa te mai intorci.



Si daca te-as gasi, daca din gresala as da peste tine intr-unul din locurile acelea, as fugi atat de departe...
Dar inainte, inainte te-as privi in ochi. Si daca te-ai uita la mine ca in zilele alea, probabil ca m-ai face sa raman si probabil ca m-ai inchide iar in colivia aia mica de sticla din care am reusit sa scap...
Stii cat m-am chinuit sa gasesc cheia si sa ies?
Pentru tine probabil ca as lua-o de la capat... Pentru ca ochii tai inca mai au puterea aia ciudata asuprea mea. O putere pe care nu am inteles-o inca...



Dar eu sper sa nu te gasesc, sper sa nu mai dau peste tine niciodata.
Dar te voi cauta.

Te voi cauta in toate locurile indesate cu amintiri si regrete de-ale noastre...


Maine spre exemplu, te voi cauta la mare... Cu toate ca acolo nu sunt decat amintirile mele... E un loc sigur in care sa nu te gasesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu