vineri, 2 aprilie 2010

Azii...

Pai... Ziua asta a fost o zi geniala doar pentru simplul fapt ca a existat!

Mda... Nu prea am chef sa scriu asa chiar toata povestea, dar o sa incerc ca sa inteleaga si cei care nu sunt cu mine in scoala ceva.:))


Deci... Dupa o dimineata enervant de obositoare( ne-am trezit de la 9 ca sa mergem la 10 la scoala si sa nu facem nicio ora, dar sa stam 2 ore degeaba) ne-a intrebat diriga daca vrem sa mergem pe undeva... Si noi logic ca am zis "DA"...


Si ne-am dus acasa... Ma rog, nu va inchipuiti cat am putut sa ma grabesc sa ajung la timp... :))Ne-am lasat ghiozdanele, am luat niste bani si am plecatt...


La scoala... Hmm... Erau vreo 50 de copii de la mai multe clase... Sau poate mai mult:)). Ehhh... Oricum o GRAMADA ( la propriu si la figurat:)) ). Si cu satra aia dupa noi... Am plecat in parc. Doar ca avand in vedere ca eram multi si fiecare facea ce-l taia capul, diriga a hotarat sa mergem in parcul de langa scoala ( si credeti-ma ca nu e tocami cel mai grozav parc) si eu, Valy, Gaby, Niko, Nicole, Alexandra A., Ionela si Ciprian am hotarat sa mergem singuri ( deci fara satra) in I.O.R. ... Si diriga a zis ca "OK... vad cum fac si vin si eu in 30 de minute" si a venit... Dar cu jumatate de satra :)) Cosmin, Dragos, Costy, Beny, Negura si inca unii de la 7 A si 7 B ... :D


Noi intre timp mancasem placintele alea super-mega delicioase cu mere :D.


Si ne-am intalnit co totii in parc si baietii s-au dus sa joace fotbal, iar noi, fetele impreuna cu diriga am facut pozeee :X.








Si dupa aceea majoritatea au plecat... Si am ramas cu Valy, Gaby si Nicoleta...
Si am rass... De tot ce am putut:)).
Ne-am dat in leagane si am facut o alta serie de poze, dar pe care nu le pot pune din motivul ca sunt ORIBILE... Cel putin alea cu minee... :))
Si vroiam sa mergem pe apa, si am mancat inghetata... Ne-am pimbat... Am ras de toti cocalarii din parc... :))
Am barfittt... :))


Si Gaby striga la un baiat cu pantaloni visinii... :)) Numai ea stie ce a vazut la el... :)) Semana cu ala de vorbesti tu cu el pe mess nu Gaby? :))
"Baa... vin-o sa jucam un macao"
"Daaa. Vin-o tuuu"
"Da, mamiii."
:))

":O fata aia iese cu trei baieti din boscheti? :O"
=))

Eee si au fost multe, dar nu mi le mai aduc aminte... :)) Cand esti acolo razi la orice gluma si cand ajungi acasa ai impresia ca le-ai uitat pe toate:)).


Oricum a fost o zi frumoasa.:)


Ce articol lunggggg....
Nici nu-mi vine sa cred ca am scris atat... :))


>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu