duminică, 17 ianuarie 2010

Uneori ma doare ...

Da si ma doare ...
Ma doare uneori sa privesc in urma ...
Ma doare sa accept prezentul ...
Ma doare sa ma gandesc la viitor ...
Si ma abtin ...
Ma abtin sa nu plang ...
Lacrimile mi se strang in ochi si simt ca nu mai pot ...
Ahhh si ce-as plange acum !!
Nu ...
Nu pot ...
N-am voie ...
Sunt puternica si pot ...
TREBUIE ...
N-am voie sa plang acum ...
Nu trebuie sa mai arat ca-mi pasa ...
Am experienta a tot ceea ce a fost ...
Si stiu ca lacrimile mele n-ar insemna nimic ...
Stiu ca nici cuvintele nu-mi mai sunt acum arme ...
Tot ce pot sa fac e sa-mi pastrez tacerea ...
Si sa nu plang !
Pot ...
Mai pot ...
" Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti " .
Si asa este ...
Am spus pana acum zeci de ori ca nu mai pot ...
Si am putut ...
Si stiu ca mai merge asa ...
O sa mearga suficient cat sa se termine ...
Si n-am sa plang ...
Nici in seara asta ...
Nici in alte seri in care adorm cu inima goala ...
Pentru ca pot sa spun ca am fost proasta ...
Dar macar mi-am dat seama ...
Si m-am oprit ...
Si n-am sa plang ...
"Big girls don't cry ... "
" I am a big , big girl
In a big , big world
It's not a big , big thing
If you leave me. "
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu