duminică, 10 ianuarie 2010

Despre gemene , patinuar , si-un baiat cu hanorac negru si 3 dungi :)

Incep cu inceputul :)) ( ceea ce nu e deloc stilul meu .. pt ca eu de obicei cu inceputul termin :D ).
Azi am fost la patinuar cu 3 fete geniale care m-au rugat sa le dau si numele pe blog ... Deci : Valy (geamana :X ) , Alina ( bossul din 23 =)) ) si Nikoleta ( persoana de incredere care daca i-ar fi tras un pumn .. o sa vedeti voi cui ... l-ar fi lasat pe jos ) .
Si .. acolo ... mi-a venit mie sa-i cer hanoracul unui baiat pe care am aflat ca-l cheama Robert ;;) . Hei Robert , daca citesti blogul meu lasa-mi un comm =))) .
Asa .. si i-am cerut hanoracul pt ca Alina s-a bagat in seama cu el :)) . Si .. ala a zis " NU" =)) .
Nimic neobisnuit pt un copil cu minte de gradinita pana sa intervina si o fetita scumpa si draga ... sau mai bine zis o cotoroanta infernala (geamana stie de ce :)) ) care se baga in seama si ea si avea niste glumeee ... :-j .
Si vai ... ar fi dorit sa ma bata ... Dar saracuta ..
S-a speriat ..
Deoarece a aflat ca suntem din cartierul 23 August ( a se citi douazeci si treci , va rog ;;) ) .
O iubesc pe Alina care a avut ideea genialei replici " Baa .. daca venim noi cu tot 23-ul " . Aia : " eu nici nu sunt din 23 ... sunt din salajani " . " Atunci nu mai comenta ma ca tu nu stii de ce sunt in stare astia din 23 " ;;) pisi ... ;;)
Asa ... Saracu Robert nu mai stia cum sa se scuze si a spus ca el credea ca noi facem misto de el ;;) .
Vai .. dragutul de el ;;) mai ca imi venea sa-l iau acasa ;)) .
Si mai erau si niste baieti " meseriasi" ( pt geamana ) in tramvai ;;).
Macar aia erau din astia cu tupeu de 23 :X .
Si cu GURA MARE =)) .
Si a fost o zi absolut GENIALA ,
Va iubesc Alina , Valy si Nikoleta . ;;)
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu