luni, 18 ianuarie 2010

Ce faci cand nu ma visezi ?

Ce faci cand nu ma visezi ?
Numeri oare tu stelele si cauti in stralucirea lor , chipul meu ?
Ce faci cand nu esti cu mine ?
Numeri oare tu secundele pana ne vom revedea ?
Cum e oare viata ta in lipsa mea ?
Te gandesti tu oare la mine cand nu ma ai ?
Te gandesti tu la ranile ce mi-ai lasat in piept ?
Unde esti cand nu esti aici ?
Ti-e oare teama pentru ce as putea pati fara tine ?
Simti tu oare cand sunt in pericol ?
Oare asa va fi si peste un timp ?
Cum de nu ma pierzi in lumea asta infinita ?
Cum de ne-am gasit ?
Cum de nu ne-au distrs inca ?
Cum de ne mai putem zambi ?
Oare ma vei uita ?
Oare ne e dat sa se termine totul ?
Oare facem lucruri gresit ?
Gresesc eu oare ?
Ce faci cand nu ma visezi ?
Dar oare ma visezi ?
De ce fac asta ?!
D ce atatea iluzii ?!
Eu chiar ...
TE IUBESC :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu