luni, 18 ianuarie 2010

Ninge ...Planuri ...

Azi a nins ...
Si ninsoarea m-a facut sa zambesc :) .
A fost frumos ...
Imi aduc aminte cand eram mai mica si iesam afara cum zaream primi fulgi de nea si incepeam sa dansez sa ma bucur ... :)
Apoi ... cand am mai crescut ... Priveam fulgii prin geamul aburit si imi puneam o dorinta ...
Aveam dreptul la o singura dorinta pe an ... Dorinta primului fulg ...
Si ... poate nu mi s-au indeplinit dorintele ... Cu toate ca nu mi-am dorit nici stelele nici luna ... Dar a fost placut ... Crdeam cu tarie in visele mele si simteam ca intro zi ... Toate mi se vor indeplini ...
Si ... nu e niciodata prea tarziu :) .
Inca mai sper ...
Gata ...
Mi-am facut planul ...
Sunt pregatitaa :) .
O sa intru in Kretzulescu , la comert ... Medie am cat sa mai dau si la altii :)) .
Nu-mi fac probleme .
Aaa ... si am si eu nevoie de cateva sfaturi ... Daca e cineva care trece pe aici din Kretzulescu ... Va rog frumos lasati-mi si mie un comentariu la acest articol ...
Si .. dupa ce termin liceul ma orientez in functie de ce o sa mai fie pana atunci intre :
Facultatea de Drept sau de Psihologie sau ... mai am timp sa ma gandesc :) .
Oricum ... dorinta mea cea mai mare e sa plec din Romania intro zi ...
Si nu in vacanta ...
Sa plec de tot ...
Si sa traiesc acolo :) .
America ...
Ahhh ... poate acum pare departe ... Dar peste cativa ani s-ar putea sa trebuiasca doar sa imi intind bratele ca sa o ating :) .
Azi sunt optimista ....
Ninsoarea m-a facut sa fiu asa :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu