miercuri, 27 ianuarie 2010

Tot ce-a fost ...

Si din nou ma gandesc la tot ce-a fost ... La cate am meritat ... si cate am primit . La cate am dat ... si cate mi s-au dat ...
Am fost mereu langa tine ... Pasii mei ti-au umbrit calea ... De ti-ai fi intins bratele ... m-ai fi simtit .
Ti-as fi dat tot ce aveam ...
Ti-as fi dat sufletul cu toate ce am in el ...
Ti-as fi dat trupul , TOT trupul .
Ti-as fi dat orice .
As fi facut orice ...
As fi renuntat la oricine ...
Si nu-mi mai pasa acum ...
Nu-mi pasa ca pasii tai au alta directie ...
Nu-mi pasa ca am pierdut atata timp cautandu-ti chipul rece ...
Nu-mi pasa ca intro zi imi vei regreta nepasarea .
Nu-mi pasa ca mi-ai lasat durere in inima ...
Nu-mi pasa ca daca te-am pierdut pe tine am pierdut si inima ... Voi invata sa traiesc fara ea .
Nu-mi pasa ca m-am rugat seara de seara sa-ti fie bine ...
Nu-mi pasa ca adorm plangand noaptea ...
Nu-mi pasa ca visele te aduc langa mine ...
Nu-mi pasa ca am pierdut copilaria pentru o iubire ...
Nu-mi pasa ca era sa-mi pierd dramul acela de inger din mine pentru tine ...
Nu-mi pasa ca inca mai sper uneori ...
Nu-mi pasa ca tu ai fost cel ce a pus punct .
Nu-mi pasa in bratele carei fiinte vei cauta " iubirea " .
Eu stiu doar ca ... TE-AM IUBIT !!!
:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu