vineri, 8 ianuarie 2010

Teorie ...

Eu sunt pentru el
Ca o casa de vacanta
Pe care nu o inchiriaza nimanui .
Ma viziteaza de cateva ori pe an
Dar daca cineva ,
Se atinge de mine in lipsa lui ...
Devine obsesiv de gelos
Si protector .
Ce-i drept ma pastreaza curata .
Si da ... sunt neatinsa de altii ...
Cand vine cu un prieten ,
Il pune sa se starga pe picioare
Si nu-l lasa sa mute nimic din cum le-a asezat el .
Ma incuie bine cu cheaia
De cate ori ma paraseste .
Isi lasa aroma parfumului
In perdelele albe
Si-mi spune ca se intoarce curand .
Cu timpul devine obisnuinta .
Nu-mi mai e greu sa numar zilele pana vine .
Il primesc cu dragoste ,
Iar el spune ca ma iubeste .
Are incredere in mine
Cum am si eu in el .
Nu ne ascundem nimic ,
Iar seara stam pe canapea
Si bem sampanie
Din pahare mari , de cristal .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu