vineri, 29 ianuarie 2010

Hmm ... Despre azi ...

Azi ... a fost o zi draguta :) .
"Draguta " ce cuvant ciudat pentru a denumi cum a fost o zi ... :)) .
Dar asa a fost ...
Pai ...
M-am trezit la 10:00 ... bineee ... era 09:59 :-j .
Si .. la 12:00 am fost la scoala pentru ... ultima zi ( ca tot zice o colega ca la mine pe blog sunt numai articole gen " ultimul an , ultima zi , ultimul minut , ultima iubire " ) de scoala din semestrul asta ... :)
Si ... am facut si noi ceea ce o fata a numit a fi "minibanchet " :)) .
Am avut un tort delicios ... Multumim Elena & Flory & parintii vostrii :)) .
Si suc ... Mult suc ...
Si am facut multee pozeee :) ...
Oare se supara cineva daca pun o poza aici ? :D
Oricum ... o sa-i intreb si revin cu poza ... :)
Asa ... si pe la 14:00 cand ne-am saturat noi de poze ... Am plecat la un film :> .
Chiar daca eram doua fete si patru baieti ... a fost chiar frumos ...
Am mai ras si noi ... :))
Si chiar daca am plecat cu 20 de lei in buzunar ... Tot m-am intors cu 6 lei acasa :))) Criza ... ce sa faci ? :))
Mda si acum sunt si semi-singura acasa ... Adica cu pisicaaa :))) .
Si ... Maine vreau sa ma trezesc cat de tarziu pottt :) .
Deciii ...
Vreau sa le urez vacanta placut >:D<
Sa va odihniti .. si sa reveniti peste o saptamana cu multa energie de care cu siguranta o sa aveti nevoie :) .
Si sa va distratiiii ! :)
De parca daca nu va ziceam eu asta nu o faceati oricum ?! :)))
Aaaa ...
Uitasem sa ma laud =)) .
Mi-a iesit media 9,88 pe primul semestruuu \:D/
Adica am avut doar 2 medii de 9 iar restul de 16 medii le-am avut de 10 . :P
Sa spun si la ce am luat 9 ? :))
Logiccc ...
Matematica si geografie :))) .
Fix ce nu imi place mie :) .
Revin curand ... :)
Noapte buna ...
Sau neatza daca cititi articolul maine dimineata :))) .
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu