luni, 18 ianuarie 2010

Intrebari

In mintea mea mereu au fost ,
Sunt intrebari fara raspuns .
Acum nu au niciun rost
Vreau sa ma opresc din plans !

Cand luna uneori zaresc
Ma-ntreb cu ce-am gresit ?
Atat de mult eu sa-l iubesc ...
Atat sa-l fi iubit ...

Cand soarele rasare iar
Ma-ntreb de m-a uitat .
In trecut as vrea sa sar ...
Dar oare-a meritat ?

In noptile pustii si reci
Visam doar chipul sau .
O lume ingheta pe veci .
Nu ma gandeam la rau .

Eram mai mica , dar speram
Aveam doar vise-n palme
Si-atat de mult eu mi-l doream ...
Dar visam la fantasme .

Acum , durerea a-ngretat
Si lacrimile ma doboara .
Totul in jur s-a sfaramat
Tristetea ma omoara .

Si-mi vine-n minte o-ntrebare
De ce-am iubit asa se mult ?
De ce-a durut asa de tare
Si s-a sfarsit de la-nceput ?

Poate c-am plans si am oftat ,
Dar au fost si clipe frumoase ...
Poate prea mult eu am sperat ,
Dar n-au fost clipe false ...

Si-acum iubesc ca l-anceput:
Nimic nu s-a schimbat !
Si a durut asa de mult ...
Sper doar c-a meritat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu