luni, 3 mai 2010

M-am intors.:)

Hmm...
Am venit.
Sau cel putin asa cred... Inima mea e inca la mare:). Cred ca va mai sta acolo o vreme.
A fost asa frumos.:x
Si a fost atata linisteee... :)
Si-am avut timp sa ma gandesc la multe.
Sa ma gandesc la ce vreau cu adevarat si ce am de gand sa fac.
Am gasit unele raspunsuri, dar de altele inca ma mai indoiesc.


Mi-e destul de greu sa reintru in ritmul "normal" al vietii mele.
Cand am ajuns acasa imi doream doar sa merg inapoi.
Ma gandeam ca aici oricum nu mai e nimic de facut. Totul e vechi si mi-e atat de cunoscut...
La mare totul e mereu nou si bun de explorat.


Poze n-am facut prea multe... Dar o sa pun cateva si aici... :)
Maine dau examen la Romana asa ca nu promit sa postez ceva... Poate miercuri...















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu