vineri, 21 mai 2010

Lumea ascunsa.

Poate-am sa te las o data sa-mi citesti inima ca pe-o carte.
Poate o sa te las sa-mi admiri linile fine ce-mi contureaza sufletul.
Daca imi vei castiga increderea ai sa poti sa-mi cunosti fiecare ruina pe care o detin in mine.

Acum mi-e teama.
Si stiu ca si tie ti-e teama sa vezi dincolo de ochii mei.
Poate deaia ne-am limitat tot timpul la priviri si zambete.

In timp, ai sa descoperi tot.
O sa-ti dezvalui toate marile secrete si toate ipotezele mele.
Am sa te las sa le asculti, dar n-am sa-ti dau dreptul sa le comentezi.

Cum? Cum sa las pe altii sa judece ceea ce ei au auzit doar prin prisma cuvintelor mele?
Unele lucruri trebuie mai intai incercate pentru a le comenta.
Dar n-am sa-ti cer sa le incerci, doar sa le asculti.

Pentru ca vei fi singurul care-mi va descoperi tainele as vrea sa fi special.
Dar as vrea sa fi tu insuti. Fara prefacatorii care nu si-ar avea rostul.
Asa ma vei castiga pentru totdeauna.

Si oricum, sa fi sigur ca daca imi vei afla lumea secreta...Vei ramane in ea pentru o eternitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu