duminică, 30 mai 2010

Eu traiesc :)) Voi ce faceti?

Imi cer scuze ca nu mai postez la fel de des ca inainte.
N-am avut treaba, dar nici timp de scris nu prea am avut.
Am fost pe acasa... Si la chestia aia care nu stiu de ce se numeste "targ" cu Oferta Educationala a liceelor in 2010-2011...
Deci n-a fost absolut nimic interesant pe acolo. :)) Doar niste "standuri" cu fiecare liceu, pliante cat cuprinde, dar cu informatii deloc utile... Adica nimic nou. Doar ce e si pe net.
Pentru ca ma razgandesc foarteee repede, mi-am schimbat de mult decizia pe care am pus-o iarna trecuta pe blog cum ca as vrea sa intru in Kretzulescu, acum vreau la Sincai la filologie.
Si am fost la standul Sincai-ului ( suna cam aiurea :D) si am aflat ca acolo n-o sa ma streseze profii cu matematica, ca o sa fac logica si tot felul de lucruri foarte dragute. Au si o trupa de teatru si pare interesanttt... :D

In rest nimic.

Maine stam iar acasa cu greva lor... Bine, nu ca m-ar deranja... :))
Marti ne luam si noi liber ca oricum e 1 iunie...
Am cam terminat cu scoala si ma bucur.
Am scapat de stress...
Acum ce-i drept ma cam plictisesc, dar e oricum mai bine decat sa invat. :))

La examene am iesit bine 9,90 la amandoua, la teze 10 la toate trei ( Romana, Matematica, Istorie) , media de anul asta imi iese 9,88, iar media pentru liceu 9,66 parca :)). Oricum sunt foarte multumita. :D


Asa, gata, hai ca nu ma mai laud... :D


Va las. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu