duminică, 16 mai 2010

Dupa "Colectia celor mai frumoase poezii ale copiiilor din oras"

Ok... Ttitlul sugereaza numele concursului si chiar al cartii despre care este vorba...
Dar sa incep cu inceputul.
Stiti ca am scris eu acum cateva luni despte un concurs de poezie la care am fost selectata sa mi se publice poeziile intr-o carte?
Astazi visul meu s-a implinit.
Dintre 823 de candidati, am fost aleasa printre cei 112 care au fost premiati si care au avut onoarea de a se regasi printre numele si poeziile din carte.
Mi-au pus 4 din cele 5 poezii trimise. Destul de multe avand in vedere ca multora nu li s-a pubilat decat una...
Puteti cumpara cartea de la grupul Humanitas sau din libraria Eminescu.
Poeziile mele se numesc: Despre ea, Ingerii, Poveste si Scrisoare si le gasiti la poeziile din clasa a 8-a, la numele Alexandra-Cristina Marin.
Acum despre festivitatea de premiere...
A fost frumos.:)
A fost prezent si faimosul personaj de desene animate Garfield de care cei mici s-au bucurat foarte mult.
Am primit o diploma de merit, reviste si dvd-uri si privilegiul de a face o poza de grup alaturi de Presedintele Asociatiei Scriitorilor Romani la sectia de Poezie .
De asemenea, a fost prezenta in pubilc profesoara mea de Limba si Literatura Romana alaturi de sora sa, precum si mama mea:D.
Sunt fericita ca am realizat ceva...
Si o sa scriu in continuare poezii si proza.
Aaa mi-au placut foarte mult poeziile unei alte fete de clasa a 8-a numita Ana-Maria Ghetu. Daca din intamplare treci pe aici ( cu toate ce e putin probabil ) as vrea sa-ti urez felicitari. Ai cu adevarat mult talent.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu