joi, 13 mai 2010

Ce as face daca as putea alege cum sa fiu.

Imi trec prin minte lucruri complicate, lucruri la care cu siguranta voi nu va ganditi acum.

Dar am sa ma rezum la unul din lucrurile simple... O intrebare: " Ce as face daca as putea alege cum sa fiu?" sau mai bine zis ce mi-ar placea sa fac, cum mi-ar placea sa fiu...

Trebuie sa mentionez ca ideea mi-a venit chiar in momentul in care am intrat pe blog( acum 2 minute) si nu sunt sigura ce va iesi din articolul asta.

Deci...
Daca as putea alege cum sa fiu...
As vrea sa fiu mereu sincera, as vrea sa fiu mai putin emotiva si mult mai vesela.
As vrea sa fiu mai putin confuza si mai "cu picioarele pe pamant".
Poate mi-as dori sa am si o alta copilarie...
Nu stiu... Nu neaparat, dar mi-as dori.
Nu, nu va ganditi ca vroiam genul ala de copilarie cu bani multi si toate jucariile si rochitele din lume. Doar una mai fericita... Sau nu, mai linistita... Si de ce nu... mai lunga.
Zic asta pentru ca imi pun din ce in ce mai des intrebarea: " Sunt copil sau om mare?".
Ok... Recunosc ca am inceput inca de la 12 ani, daca nu chiar mult mai devreme, sa ma simt nu stiu daca matura, ci doar mare.
Atunci cand iei decizii, cand iti spui parerea si cand te confrunti cu probleme( de cam toate tipurile) de poti considera "om mare".


Revenind la tema articolului...
Daca as putea alege cum sa fiu ( peste cativa ani ), mi-ar placea sa am pe cineva care sa ma iubeasca. Cineva putin mai matur decat mine si foarte intelegator. Cu toate ca -desigur, cu toata modestia mea:)) - gresesc chiar putin in general, as avea nevoie de cineva intelegator. Cineva care sa-mi accepte nebuniile si care sa rada cand ma impiedic stangaci sau cand gresesc la ceva anume...
Mi-ar placea sa nu depind de nimeni si sa iau deciziile -macar cele importante- de una singura.

As vrea sa ma enervez cat mai rar, sau nu... Nu sa ma enervez rar, doar sa arat rar ca sunt nervoasa.:))

As vrea sa-mi iau o casa pe malul marii. Sa imi amenajez un birou cu vedere la mare si sa scriu acolo poezii care mai apoi sa devina celebre. Nu, nu eu sa devin celebra... Doar poeziile.:)
As vrea sa scriu o carte autobiografica si multe altele cu povesti interesante de dragoste.


Daca as putea alege cum sa fiu as alege exact ce scrie mai sus...
Dar daca nu pot alege, pot macar sa-mi doresc...
O dorinta din aia dezinteresata la care nu speri sa ti se indeplineasca... Pe care o pastrezi doar in suflet ca pe un model pe care sa-l spui peste ani copiiilor gen: " Mami a avut vise mari cand era de varsta voastra... Acum si-ar dori sa aveti voi ce ea n-a avut":).



Atat azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu