duminică, 19 aprilie 2009

Pentru ca nu am putut ...




Am zis ca azi nu voi plange ...


Am zis ca azi nu ma voi gandi la nimic din ce imi face rau ...


Am zis ca azi o sa zambesc ...


Am zis ca azi o sa fie bine ...


Am zis ca azi voi uita de amintiri ...


Am zis ca azi ceva va fi schimbat ...


Am zis ca azi ma vor lasa sa zambesc ...






Nu s-a intamplat nimic din toate astea ...


Pentru ca ...


N-am putut ...


Pentru ca ...


Asa a fost sa fie ...






Pentru ca exact azi s-au intamplat chestii care mi-au dat planuriele peste cap ...






Am plans ..


Da ...


Am plans cu lacrimi amare ...


M-am gandit ...


M-am gandit ca in fiecare zi la toate lucrurile care imi fac atat de rau ...


N-am zambit ...


Am uitat .


Nu a fost bine ...


A fost ca oricare alta zi trista din multitudinea de pana acum din viata mea ...


N-am uitat de amintiri ...


Ba chiar le-am revazut in minte mai clare ca niciodata ...


N-a fost nimic schimbat ...


Am stat in aceeasi casa ... petrecandu-mi cel mai mult timp din zi in aceeasi camera cu 4 pereti , un calculator , un pat , un televizor ... si ... tot ce mai exista pe langa mine ... ( nici nu stiu de fapt cum arata camera ... sunt mult prea prinsa in lumea din capul meu ... atat de prinsa incat nu stiu ce ma inconjoara cu adevarat ) ...


Nu m-au lasat sa zambesc ...


Mi-au stricat si ziua asta ...








Pentru ca nu am putut ...


Pentru ca acum soarele e ascuns in spatele a sute de nori gri ...


Pentru ca lumea mea e atat de fragila incat cel mai mic cutremur o poate spulbera ...


Pentru ca acum ... ziua aproape s-a terminat ...






Pentru ca inca mai plang ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu