vineri, 3 aprilie 2009

My world (1)

Eu nu traiesc in lumea voastra !
Eu traiesc departe , nu stiti voi unde …
Cateodata cobor de acolo si arunc o privire pe pamant … Ce rece e totul aici …
Prea rece pentru mine … Ma duc inapoi … Acolo la mine e bine … e cald …
Ce stiti voi ? Voi sunteti niste simplii oameni insensibili ! Ce sa stiti voi despre lumea mea ? Vedeti-va de prostiile voastre ! Vedeti-va de banii vostri acolo !
In lumea mea toti suntem prieteni … FARA INTERESE !
Nu ! NU te primesc si pe tine ! Stai acolo cu banii tai !
Daca ati sti voi ce e aia FERICIREA … da … n-aveti de unde ca voi nu mai visati de mult la ea .. Dar in lumea mea … inca se mai viseaza !
Ramaneti acolo ! Poate voua va convine asa ! Ramaneti voi in lumea voastra ca mie mi-e bine aici sus , in lumea mea …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu