duminică, 19 aprilie 2009

Pentru ca lumina vine din suflet ...


Astazi ... e una din acele zile cand trebuie sa ne gandim la sufletul nostru ...


E una din acele zile care ne lasa timp pentru ganduri ...


Una din zilele in care incerc sa-mi tin anumite ganduri departe ...



In care incerc sa ma ascund de trecut ..



Nu reusesc ...




Ceva din mine imi spune sa visez ...

Ceva din mine imi spune sa nu ma opresc ..





Am simtit aseara ... iar flururasii aia in stomac ...


Ma gandeam ... si incercam sa ma opresc din a tremura ..

N-am reusit ...



Cu lumina in mana ... venind de la Biserica ... visele mele pareau atat de aproape de a se realiza ...



Era insa doar o iuluzie ...

Ca de obicei ...



De dimineata .. azi .. m-am trezit la realitate ...

A fost asa de rece ...


Ca atunci cand iesi afara de dimineata in aerul ala de munte ...

Ca atunci cand faci baie pisicii si ea incepe sa tremure ...


Am tresarit si am inceput iar sa tremur ...

Acum nu mai erau de vina fluturasii ... era de vina realitatea ...




Pentru ca totusi e o zi speciala ...

Pentru ca azi , Hristos a inviat ...

Pentru ca simt ca totusi mai am putere sa zambesc ...

Pentru ca azi pot sa nu plang ...

Pentru ca imi iubesc familia si azi nu vreau sa ma vada suparata ...




Azi voi zambi ...



Macar o data !



Pentru ei ...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu