vineri, 10 aprilie 2009

Ingerasul ..


E inorat afara ... Cerul e exact ca sufletul meu ...

Chiar daca poate azi va iesi soarele ...Sufletul meu nu se va schimba ... El oricum plange mereu ...

Cat as vrea sa ploua acum ... Sa nu se vada ca eu plang ... Sa nu ma mai intrebe oamenii cu zambetele lor ironice : " Ce ai ? " . Niste prefacuti ...Stiu ei ce am eu ? Stiu ei ce e aia suferinta ? Nu ar intelege nimic ...

Si marea e departe ... Eu sunt aici ... in marea mea plina de ganduri ... Pana voi ajunge sa ating un val sarat .. va fi prea tarziu ...

Mi-e dor de mare ! Mi-e dor sa-i povestesc tot ce am eu pe suflet ... Tot ce nu le pot spune lor ...

Marea imi cunoaste toata suferinta ... dar e prea departe de mine sa ma poata ajuta . Ingerasul meu a ramas pe plaja ... Nu pot sa ajung la el sa-l recuperez ... Am atata nevoie de el ! Acum mai mult ca niciodata !

O sa ajung eu intr-o zi la el ... O sa-l iau iar cu mine ... O sa-l rog sa-mi spuna povesti despre mare ... o sa-l rog sa-mi spuna cum si-a pierdut aripile . Ii voi spune si eu cum le-am pierdut pe ale mele ...

Atunci ... voi incepe din nou sa traiesc ... sa visez ...

Il voi mai intreba apoi ce e ura . Asta nu stiu eu ... ce e ura ?

Am iubit prea mult si de ura ... de ura am uitat ... Poate a fost mai bine asa ... dar acum trebuie sa-nvat sa urasc tot ce am iubit ... Dar cum ? Ce e ura ingerasule ?

M-ai lasat in lumea asta rea si ai plecat la mare . Ai fi putut macar sa-mi spui cat urmeaza sa sufar ... Asa poate as fi ramas si eu cu tine ...

De ce n-ai vrut sa te-ntorci cu mine sa luptam cu toata lumea ? Impreuna am fi reusit ... Dar singura ...

M-au umilit , ingerasule ! Nu mai pot sa rad ! Mi-au taiat aripile pe motiv ca-n lumea lor nu se zboara ! Nu mai pot lupta !

Mi-au luat tot ! Tot , ingerasule ! Si cel mai rau ... mi l-au luat pe el ..

Mai ti minte ?Vara trecuta ... eram mai fericita ... Ei bine ... Afla ca acum sunt singura ! Au plecat toti ! Si el ... si falsii prieteni ... A mai ramas doar ea ... prietena mea ... Dar ce sa facem noi doua ? Nu putem schimba lumea ...

Vino inapoi la mine ! Da ... stiu ... nu poti ... pentru ca nu mai ai aripi ...

Promite-mi macar ca ma vei astepta , acolo ... pe malul marii ... Am nevoie de tine !

Mai e putin si ne vom intalni ! Doar cateva luni !

Imi vei reda increderea in mine macar pentru o perioada ...

Mi-e asa de dorrrr !!

Ingerasule , zi-i tu marii ca de abia astept sa o reintalnesc ! Spune-i ca ea va fi mereu cea mai buna prietena a mea ...

Mai privesc o data la cerul asta inorat inca ... apoi gata ... ma intorc la realitatea atat de cruda ...




Sa ma astepti !!!




" Marea-mi da mereu-napoi

Tot ce oamenii imi iau ! "

(Vama )

Un comentariu: