vineri, 3 aprilie 2009

Ce veti gasi pe aici ..


Pai ... in primul rand .. nu va promit ca voi posta foarte des .. Asta din cauza programului meu foarte incarcat care nu imi permite prea mult timp liber ... Iar acela pe care il am .. de multe ori prefer sa mi-l folosesc altfel ...

Va promit insa ca tot ce voi scrie aici vor fi doar lucruri adevarate ... doar lucruri scrise din inima , asa cum le gandesc eu la acel moment .

Daca in perioada imediat urmatoare ma voi ocupa mai mult de scoala , teme , teze etc ... va promit ca in vacante si in weekenduri voi incerca sa trec cat mai des pe aici ...

Sper sa cititi cu drag fiecare articol si sa ma contraziceti sau sa ma aprobati dupa cum veti considera voi .

Orice sugestie e bine venita .




Acum .. trebuie sa plec :


Normal ..


Sincer .. m-am saturat de chestia asta ... mereu trebuie sa plec cand fac ceva care imi face placere :((



Promit sa revin cat de repede pot ..



:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu