vineri, 10 aprilie 2009

My world (2)


Azi am coborat iar pe pamant ... Era parca mai rece ca niciodata ...

Cata ura e in lumea voastra ...

Hmm ... ce lume rece ! O lume de gheata , cu inimi din acelasi material ...

Azi ... un om din lumea asta ... s-a luat de mine pe motiv ca-s diferita ...Noroc ca am avut la mine suficiente tuburi pline de caldura din lumea mea ... Altfel ... as fi luat si eu din raceala lui si nu ar fi iesit prea bine ...

Daca tot vorbim de lumea voastra cu multa ura ... Sa va spun ceva pe intelesul vostru : VA URASC !

Va urasc pentru ca stiu ca in curand imi veti invada lumea ... Veti veni cu masinile voastre mari acolo si imi veti strica lumea !! Nu va mai ajunge lumea voastra de gheata ... vreti sa o faceti si pe a mea la fel ... Pentru asta ... VA URASC !

De ce vreti sa fiu ca voi ? Eu sunt ALTFEL ! Eu am inima calda ... voi NU ...

Lasati-ma in lumea mea ! Macar aveti respect pentru ceea ce voi nu veti avea NICIODATA !




NU-MI LUATI LUMEA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu