vineri, 10 aprilie 2009

My world (3) - FreeWorld


Nu va mai inteleg !

Va purtati cu mine de parca as fi ultimul om de pe planeta ...Cu toate ca .. eu nici macar nu sunt din lumea voastra ... Eu sunt primul om din lumea mea : FreeWorld ! Asa se numeste ...

Un singur om are voie sa intre in lumea mea si exact acela nu vrea ...

Oricum ... FreeWorld ramane lumea perfecta !! Nu aveti voi de unde sa stiti ...

Intr-o zi voi refuza sa mai cobor pe Pamant ... Atunci ... voi fi cea mai fericita !

Veti intreba probabil acum ... atunci de ce mai vin aici daca nu imi face placere ...

Pentru ca ... am de luat un om in lumea mea ! Cel pe care il iubesc ! Astfel ... FreeWorld ar fi in sfarsit completa ... Mai perfecta ca acum ...

O sa-l astept cat va fi nevoie ...

Asta e dragostea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu