vineri, 3 aprilie 2009

Amintirea ..

De undeva , nu stiu cum , din mantia noptii .. L-am zarit . Era un baiat inalt , cu parul blond shi cu niste ochi albastri in care daca priveai iti puteai vedea toata viata . Erau de un albastru placut , asemanator culorii marii . Cu glasul meu tremurat , speriata de ochii sai patrunzatori , i-am spus printre lacrimi :
- De ce-ai venit ? Ce mai vrei de la mine ? Nu e de ajuns ca ti-am dat toate amintirile , toate visele mele si ti le-am pus in ochi ? De ce ti tu neaparat sa-mi revad toate clipele alea daca eu nu vreau ?
El m-a privit rece … si mi-a spus calm :
- E viata ta ! Tu ai facut astea ! De ce nu le accepti ?
- Nu e viata mea .. a fost viata mea ! Nu vreau sa ma mai intorc in trecutul ala atat de dureros !Inchide ochii ! Sa nu mai vad imaginea trecutului meu ! Nu mai suport !
- Nu ar fi mai simplu sa-i inchizi tu ?
- Nu ! Pentru ca atunci cand ii inchid , revad aceleasi secvente ca cele din ochii tai . E la fel parca de zeci de ani …
- Vezi ! Ai resentimente ! De ce nu vrei sa privesti spre amintiri sa vezi unde ai gresit ?
- Pentru ca ma doare !
- Recunoaste ca ai facut greseli in trecut !
- Da dar gata .. vreau sa privesc spre viitor !si ori cum Trebuie să plec se face iarnă şi curând o să înceapă veşnicia.
- Mai rămâi eu nu mă tem.
- Te-ai gândit ce vei face cât timp durează?
- Am să mă plimb cu liftul prin viaţă doar ca să văd daca am rău de înălţime



~Ultimele 4 replici sunt luate dintr-o melodie ... nu mai stiu care pentru ca e scris mai demult . ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu