sâmbătă, 12 iunie 2010

Sentiment...

Si sti tu mai bine decat ceilalti ce e iubirea?
Ai cunoscut tu mai bine ca ei adevaratul sens al acestui cuvant atat de simplu de rostit?

Nu!
Esti la fel ca toti ceilalti. Cu nimic mai special...
Bine... Poate doar putin.

Te-ai simtit si tu vreodata ca si cum ai avea sufletul gol? Sau ca si cum nu l-ai mai avea deloc...

Te-ai temut si tu, ca si mine, de schimbari?

Te-ai temut sa iei decizii? De greseli, de cuvinte care ar putea strica tot, de o imbratisare?
Pentru ca eu m-am temut de toate acestea...

Am vrut sa am mai mult curaj. Sa pot sa spun ceea ce sufletul imi spune de atata timp...
Am incercat, jur!


Imi pare rau ca n-am putut mai mult...
Si-mi pare rau ca acum imi vine sa plang de ciuda.

N-am sa aflu niciodata cum ar fi fost daca ti-as fi spus...

Si acum o sa tac.
Pentru ca tot ce putea sa insemne fericire, a plecat pentru o perioada de langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu