vineri, 18 iunie 2010

Hai sa ne mintim...

Vara asta am chef sa ne mintim, sa ne prefacem ca e perfect totul.
Doar pana la toamna, apoi te las sa-mi iei visele.
Am nevoie de tine la fel de mult cum am nevoie de mare. Si crede-ma, chiar am!

Vreau sa ma minti si sa-mi spui tot ce de fapt poate nu simti.
Nu-mi spune ce crezi, spune-mi in ce nu crezi.
Minte-ma dimineata si spune-mi "buna" zambind in timp ce imi asezi pe pat o raza de soare in locul micului dejun...
La pranz spune-mi ca ti-e dor... Hraneste-ma cu sperante, iubeste-ma cu lacrimi.
Seara da-mi drumul si pleaca sa-mi cumperi fericire de la colt...
Inainte de culcare doar priveste-ma. Nu ma saruta si nu ma atinge. Doar uita-te la mine si asculta-mi respiratia in timp ce eu adorm... In siguranta, langa cel ce ma minte pentru ca asa vreau Eu.

Si poate minciunile vor deveni adevar.
Poate Marea ne va lega cu-adevarat.
Poate n-ai sa mai vrei tu sa pleci.

Si totusi, minte-ma doar vara asta!
Apoi o putem lua de unde am ramas...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu